tisdag 19 februari 2013

Det där med beslutsångest alltså...

För några veckor sen fick jag hem ett efterlängtat paket. Hade kollat länge, länge, tvekat lite och så klart när man sen bestämt sig, ja, då är dom slutsålda! Ahh! Blev tokig på mig själv. Varför denna beslutsångest?! Jaja, det blev ytterligare lite väntan sen så dök dom upp i webshopen igen och då minsann var jag snabb med att klicka hem mina efterlängtade!
Ett par dagar senare kunde jag hämta ut paketet. Då började en annan väntan...
Ett besök på IKEA var tvunget för att allt skulle bli komplett...
Och kära sambon är ju inte den som gärna åker dit med tanke på hans långa pendling varje dag och när han väl var i IKEA-staden, då orkade han inte/hann inte gå in på varuhuset...!
Men idag offrade han sig (vad gör man inte för sin älskling!), inköpslista mailades och nu ska mina efterlängtade snart få komma på plats!
 
Det efterlängtade paketet
 
De två kommande nätterna ska jag jobba så tanken var att jag skulle vila mig nu men det är så svårt! Förstår inte hur andra lyckas med att sova inför nattjobb.
Intog soffläge tidigare och försökte verkligen men nej, det går bara inte! Blir så rastlös.
Istället satte jag igång att fixa med tvätten och göra fröknäcke som står i ugnen nu. När det är klart ska jag hämta min prinsessa hos farmor och farfar och min prins på fritids, för att sen fara vidare till BVC för extra hörselkontroll. Lilla bus ville inte alls samarbeta vid förra kontrollen, hoppas det funkar bättre idag.
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥