söndag 24 februari 2013

Shoppingtips

För ett tag sen blev jag medlem på en sida som heter Members, ungefär som Campadre, en shoppingklubb där man som medlem kan handla till kraftigt reducerade priser. Hade helt glömt bort det tills jag igår blev påmind genom en annan blogg. Så nu ikväll gick jag in och tittade lite. Just nu finns det kampanjer på bl a Hunky dory, Saint Tropez, Desigual, French Connection - till oss kvinnor. Till barn finns det bl a Little House of Commons, I dig Denim, Me too och Name it!
Till hemmet kan man hitta fina saker från Stelton, Koziol och en massa andra märken. I dagarna kommer även en kampanj på Design House Stockholm - 70%!

Hunky dory 50% rabatt:
          
           


Little House of Commons 75% rabatt:

      
Sugen på en inbjudan till sidan och få 50 kr att handla för?
Skriv in din mailadress i en kommentar nedan så kommer det snart en inbjudan.

Jag hittade en hel del fint men nu orkar jag inte sitta vid datorn längre så det blir inga köp just nu. Imorgon blir en tidig morgon så nu är det snart dags att hoppa i säng.     
 

2 kommentarer:

  1. angelica.larsson@live.se

    Tack! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Angelica

      Jag har skickat en inbjudan till dig nu.

      //Malin

      Radera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥