måndag 14 mars 2011

Tillfälligt avbrott

Ligger nerbäddad i sängen med feber och en dryg förkylning. Har varit kass sen i torsdags och igår bröt det ut ordentligt. Så nu myser jag och Celina i vår säng. Farfar var snäll och lämnade Benjamin på skolan idag och om drygt en timme ska jag lämna Celina på dagis i ett par timmar, så att hon får leka av sig lite. Då ska jag passa på att sova en stund.

Här hemma har vi haft objudna gäster på besök. Andra gången på 8 månader!! Förra gången tog de sig upp på andra våningen och letade igenom det mesta. I måndags fm tog någon sig in via altandörren i köket och stal vår dator!! Så tråkigt och onödigt. Pga av det tar jag en liten time out här tills vi får en ny dator igen. Det är så tråkigt att inte ha någon dator, speciellt nu när man är sjuk. Tiden går så sakta! Men det blir mer tid att gosa med barnen :))

Nu ska Celina och jag titta på bebisarna i nya mamatidningen.

Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥