lördag 15 januari 2011

Celina har de senaste veckorna varit orolig på nätterna, vaknat och haft svårt att komma till ro igen osv. Härom natten vände det och jag var så lycklig! Äntligen kunde vi sova på nätterna igen. Igår pratade vi om det på dagis och jag mitt dumma nöt sa glatt att nu har det vänt och det är så skönt, peppar peppar. Och inatt vaknade hon till igen........ Det var precis likadant när jag pratade med en tjej på en fest och hon berättade om sin dotter som blivit sjuk dagen efter att hennes sambo sagt att det var länge sen dottern var sjuk. Våra barn har inte heller varit sjuka på hela hösten säger jag, inte ens en förkylning, så himla skönt.
Kvällen efter får Celina hög feber som håller i sig i flera dagar. Ibland ska man ju bara hålla k....ften! Jaja, nu har jag lärt mig en läxa. Hädanefter ska jag vara tyst. Jag hoppas att det bara var en tillfällighet att hon vaknade inatt. Håller tummarna!

Ikväll ska vi hem till en gammal dagiskompis till Benjamin på middag. Det är första gången vi träffas så här. Tidigare har det bara varit på dagis och på simskola. Ska bli så himla mysigt och trevligt. Föräldrarna är verkligen supertrevliga så det ska bli kul att träffa dom över lite god mat och ett glas vin.

Idag är det tulpanernas dag, så självklart ska värdparet få tulpaner!
I en söt liten väska från Koziol som kan användas till förvaring, som kruka, vas,
det är nog bara fantasin som sätter gränser.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥