tisdag 25 januari 2011

Magsjukan är på besök!

Celinas feber i söndags var inget annat än en liten försmak på magsjukan som hon nu har åkt på. Men hon är sitt vanliga pigga, glada jag här hemma, det märks verkligen inte att hon är sjuk. Mer än i blöjan då förstås... Att hon är så pigg och glad gör det så mycket lättare, och roligare, att vara hemma.
Det blir lite mystid, lite egentid med henne.

När jag nu fick några extra dagar hemma tänkte jag fixa och dona lite, skrev en liten to-do-lista på saker som jag skulle fixa med. Jag har kunnat stryka 2 saker från listan. Av 10! Jag är så otroligt duktig på "jag ska bara" och att fastna i annat. Hela dagen idag skulle jag sätta mig och läsa inför provet på torsdag. Kl.22:00 öppnade jag boken och skrev ner några nyckelord som vi ska kunna förklara. That´s it, mer än så har det inte blivit! Nu blir det istället till att råplugga imorgon. Önskar så att jag kunde vara mer effektiv, ha mer självdisciplin. Men jag fastnar så lätt framför den här datorn!! Man skulle bara stänga av den och lägga undan den så att man inte ser den.
Får väl testa det imorgon så att jag får gjort lite istället.
Deséame suerte!

Nu ska jag krypa ner och krama på min lille Prins som passar på att sova i pappas säng när han är iväg.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥