lördag 22 januari 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Mysdagen med Benjamin började inte riktigt som jag hade tänkt mig, antagligen inte som han hade tänkt sig heller. När jag behövde börja tjata om att han skulle ta på sig så att vi kunde komma iväg, blev han bara sur och tvär. Det eskalerade så mycket att jag helt tappade lusten att ha en mysdag. Efter en lång stunds surande vände han dock i humöret och vi bestämde oss för att åka iväg i alla fall.
När vi var på väg till Sandhem, körde vi förbi Boulevard där Fredrik och Celina var och då ville Benjamin äta där istället. Så det blev en frukostdate med hela familjen istället. Sen åkte jag och Benjamin vidare till stan, där vi shoppade lite. Han på BR och jag på MQ. Vår lilla date avslutades med en fika på Bunna och en liten sväng till Hemmakväll för lite lördagsgodis.
Dagen blev alltså inte riktigt som vi hade tänkt oss men det slutade i alla fall hur bra som helst!

Hittade en fin topp på MQ idag.
Betydligt finare i verkligheten än på bilden...

MQ har förresten börjat med nätförsäljning nu. Tycker att nätbutiker är ett bra komplement till de riktiga butikerna. Hittar man inte det man letar efter i butiken kan det finnas en chans att man hittar det på nätet! Klicka här för att komma till deras shop online

Jag brukar sällan hitta något på rea, men i år hittade jag en tunika från helt underbara märket Du & Jag som Sisters här i Kristianstad har börjat plocka in. Hade kollat på den länge men tyckte att den var alldeles för dyr, så gissa om jag blev glad när det var 50%!
Hittade även en scarf på Flash igår för 50 kr, det kallar jag fynd!

Nu kommer vår "taxi"! Ikväll ska vi äta middag hos underbara Annica och Ante. Och Annica är så gullig att hon kommer och hämtar oss.

Trevlig lördagkväll!
Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥