torsdag 27 januari 2011

Finaste.

God kväll i stugan!

Idag var det dags för provet i Etik & livsfrågor och det gick hur bra som helst. Hoppas jag. Känns så i alla fall. Egentligen inte en massa fakta utan mycket sunt förnuft och självklarheter. Var bara inne och skrev provet sen hämtade jag Benjamin på skolan och sen var det raka vägen hem för att avlösa Darling så att han kunde fortsätta jobba. Celina är inte helt ok i magen än, så det blir inte dagis förrän på måndag.

Helgen närmar sig med stormsteg, älskar fredagkvällarna då vi bara är. Trötta efter en hel vecka i skolan/på jobbet. Bara mys, mys, mys!
Helgen kommer att vara lugn, första helgen på länge som vi inte har något inplanerat. S K Ö N T!
Vi pratade om att fixa lite här hemma, bygga om lite i min klädkammare, där det är en enda mess just nu. Finns inte mycket plats, behöver mer förvaring.

Tänk om man haft såna här walk in closets!



Celina satt framför datorn och tittade på foto från när hon var bebis tidigare idag, hon verkligen älskar det! Satt en stund med henne och tittade. Tänk vad tiden går fort! Mina små, underbara Hjärtan har blivit så stora! Benjamin brukar säga till mig när jag lämnar honom på skolan, "Mamma, jag kan gå ner till skolan själv, jag är faktiskt stor nu..." Ja, det är han verkligen, min fina kille. Men för mig kommer de alltid att vara mina små älsklingar! Oavsett hur gamla de är.

Benjamin 4 månader


Benjamin 6 månader


En nyfödd Celina

Celina 7 månader

Mina U N D E R B A R A ungar!

Nu ska jag gå och pussa på mina sötisar som snusar så gott i sina sängar.

Godnatt.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥