lördag 22 januari 2011

Mor & son dag!

Godmorgon!

Nu har allvaret med skolan börjat igen. Det har varit mycket läsning i veckan och igår hade vi första provet i Människan socialt och kulturellt. Det kändes som att provet gick jättebra, men man vet ju aldrig. Väldigt intressant ämne i alla fall. Vi läser även Etik och livsfrågor och det är faktiskt ännu mer intressant, vi diskuterar väldigt mycket i klassen på lektionerna, superroligt.

Igår hade vi bara en myskväll här hemma med god mat och sen blev det lite Let´s dance. Celina var uppe länge och älskade verkligen Let´s dance. Hon stod och dansade jättemycket, till och med när hon låg hos mig i soffan diggade hon med genom att vifta med armarna och klappa händerna! Så himla söt!
När det var dags för henne att sova la jag mig med henne och orkade inte stå emot John Blund så jag somnade oxå. Jätteskönt att lägga sig lite tidigare för en gång skull. Vaknade ganska så utvilad strax efter sex imorse och nu väntar jag på att Benjamin ska vakna så att vi kan rymma hemifrån.
Vi ska ha en mor-son-dag idag! Det blir nog frukostbuffé på Sandhem, sen ska vi gå på stan en runda. Han ska få köpa något på BR, vi ska köpa godis på Hemmakväll oxå kanske det blir en lunch på stan. Vi får se, vi har inte bestämt så mycket utan tar det som det kommer.
Det ska bli fantastiskt roligt och mysigt att få rå om min älskade Prins. Bara han och jag. Underbart!

Nu ska jag mysa en stund med Celina innan Benjamin och jag ska ge oss iväg.
Ha en underbar dag!
Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥