måndag 24 januari 2011

Helgen & febrig dotter.

Hej!

Ny vecka igen. Den inleder vi med att vara hemma med Celina. Igår eftermiddags vaknade hon med nästan 39 graders feber. Idag är hon feberfri och jag hoppas, hoppas att det fortsätter så!

I lördags var vi hos Annica och Ante på en supergod middag. Lika mysigt som alltid.


Fredrik & Ante spelar TV-spel

Parmalindad kycklingfilé fylld med torkad tomat & mozzarellaost. Till det fick vi en jättegod risotto & sallad. Mumsigt värre!

Söndagen blev en riktigt mysdag. Alla var trötta. Men en långrunda på 1 ½ timme med Annica blev det i alla fall. De kalorier som försvann då ersatte jag med nya genom att äta våfflor hos grannen och sen en kebabpizza på det...... Ooopps!

Ikväll blir det poweryoga och då blir jag alltid så inspirerad till att leva nyttigare! Ska bara omvandlas till praktiken oxå... :O))

Dags att hämta min Prins på skolan.

Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥