tisdag 11 januari 2011

Sista dagarna innan allvaret kör igång!

Igår började Benjamin i skolan igen, jag börjar inte förrän på torsdag så jag och Celina är hemma själv på dagarna. Lite småmysigt att få rå om henne lite själv.
När vi hade lämnat Benjamin på skolan imorse körde vi till dagis för att lämna schema och då blev det att vi stannade en stund så att det inte blir en jobbig lämning på torsdag. Hon tyckte verkligen att det var jätteroligt att vara där och ville inte alls åka hem igen.
Nu sover hon gott och jag tänkte lägga mig och läsa en stund. Har ju lite småjobbiga nätter med en viss Fröken Hansson nu för tiden, så man är ganska så trött och får passa på att vila sig när tillfälle finns!

Vår älskade lilla spexare provade mina glasögon idag. Sötnos!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥