onsdag 3 oktober 2012

Födelsedagsmånad

Då välkomnar vi oktober månad, förstår inte var tiden tar vägen! Oktober innebär födelsedag för moi! Wiiiiee! Ja, jag erkänner - jag älskar att fylla år. Jag älskar att få paket och blir som ett barn, haha! Härom dagen sa Fredrik att han redan köpt en present till mig och igår kom det ett paket adresserat till honom. När han la undan det log han lite sådär smått finurligt, så lite nyfiken är jag allt!
 
Högt upp på min lista ligger bl a dessa fina saker.

 
2nd day tröjan har jag redan, eller hade ska jag väl skriva, men när jag tvättade den hade den fastnat i något annat plagg så den gick sönder. Använd 2 gånger... Så jag blev både arg och besviken!
Gillade den verkligen supermycket, så därför åker den med på min lilla önskelista.

Här hemma har jag varit i full gång hela förmiddagen. När barnen var lämnade åkte jag till återvinningen och kastade en massa, handlade lite till eftermiddagens fikadate, satt upp en hylla i tvättstuga, bakat en banan- och chokladkaka, planterat om blommor och lite annat småfix.

Nu ska det dammsugas och duschas innan mina små älsklingar ska hämtas.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥