lördag 13 oktober 2012

Oriflame ♥ Rosa Bandet

Jag har hittat världens bästa mascara hos Oriflame! Och till världens bästa pris dessutom.
Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara heter den och kostar endast 155 kr.
Såg för ett tag sen att även Hanna Graaf använder den.
Den ger fantastiskt fin volym, längd och böj på fransarna.

Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara
Och det som är så bra med Oriflame är att de ofta har den på erbjudande, ibland kostar den bara 59 kr! Då gäller det att köpa på sig ett par st.
 
När jag för ett tag sen skulle göra en beställning från Celinas dagisfröken (förskolelärare för de som föredrar det....) tyckte hon istället att jag kunde bli konsulent själv. Det blir inga visningar eller liknande, bara ett mail med kataloglänken till vänner och så lägger jag den aktuella katalogen på jobbet. Men jag tänkte att man kan ju även använda bloggen som en kanal, inte för att jag har den mest välbesökta bloggen men här är kanske någon söt liten läsare som är intresserad.

Just nu kan man dessutom vara med och stödja Rosa Bandet genom att köpa
ett rosa paket för endast 99 kr (värde 240 kr). 20 kr går oavkortat till Rosa bandet!
Paketet innehåller Silk Beauty Hand Cream, Discover China Shower Gel och Tender Care.
 
 
 Varför inte köpa i julklapp till mamma, svärmor, syrran eller till dig själv!
 
Är det någon som är intresserad av att köpa något, är det bara att höra av sig till mig på
malinaa75@hotmail.com

Sista beställningsdag från katalogen är imorgon, den 14/10, men Rosa Bandet paketet kan man beställa under hela oktober månad.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥