lördag 13 oktober 2012

Mitt i stan

 
Mitt i stan har vi en fantastiskt fin park, som vi tyvärr glömmer bort ibland. Men i torsdags efter dagis och skola åkte vi ner en sväng för att spana in den nya lekplatsen och titta på fåglarna.

 
Mitt i parken finns Teatern som både är just en teater och ett uteställe, Teaterbaren.
En fantastiskt fin byggnad. 
 
 Här hemma har jag redan fixat det mesta till kvällens middagen, kyckling i provencalesås.
Så nu tar vi alla det mest lugnt innan gästerna dyker upp.
 
Fotade lite på Benjamins rum igår, så kul att det äntligen är klart! Och extra kul är det förstås att han själv är så nöjd!

B för Benjamin, Benjamin-tavlan har jag gjort på Wordle.net, Bulldogen från Åhléns

Planch från Lagerhaus, Pojkkrukorna Eko, övrigt från IKEA 

Hans fina rum sett från allrummet.



(Bilerna tagna med Instagram - @Bencelimylife)
 
Tror att jag ska ta tag i dukningen och fixa en god sallad sen tror jag att jag ska mysa lite med min lilla prinsessa som är så trött här idag.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥