onsdag 10 oktober 2012

Lovely!

Idag njuter vi av det härliga höstvädret här i Kristianstad! Solen skiner och värmer gott i det annars så kalla vädret. Imorse var det strax under 1 grad! Det blir till att leta fram vantarna nu!
Egentligen har jag inte en aning om vad jag ska skriva idag! De senaste dagarna har bara flugit förbi och vi har inte hittat på något speciellt. Igår var det riktigt tråkigt väder med mest regn, regn, regn. Celina är så söt när det regnar, då sjunger hon som i Dora Utforskaren: Regn, regn ge dig av, kom igen en annan dag!
 
Den fina tavlan som jag köpte hos Lilla Villa Vita har kommit upp. Tanken var att den skulle sitta där tillfälligt men nu tror jag att den får stanna där.
 
 
Och apropå Lilla Villa Vita så hade vi ju besök av Maria med familj i lördags. Som alltid var det supertrevligt och vi hade en underbar kväll.
Denna fina lykta - som jag dessutom spanat in tidigare under dagen - fick vi i present.
 
Kommer från House Doctor och är så himla fin! Älskar den!
(Bilden tagen med Instagram - @Bencelimylife)
 
Nu till hösten blir det mycket tända ljus så jag blev så glad när jag i måndags fick ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut. Äntligen kom mina fina Kastehelmi ljuslyktor från Iittala som jag klickade
hem från Royal Design.
 
Nu ska jag ta ett ryck här hemma och fixa undan lite innan det är dags att bege sig mot stan. Ska några ärende och sen ska jag luncha med bästa Susanne!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥