onsdag 14 december 2011

Äntligen i mål!

Äntligen är jag klar med min utbildning!!
Egentligen är terminen inte slut förrän nästa onsdag men igår var sista dagen i skolan och jag är såååååå glad för att det är över!

En liten extra klapp på axeln till mig själv för de fina betygen jag fick, MVG i alla ämnena. Får medge att jag är en aningens stolt över mig själv faktiskt.
Denna gången var det tydligen många som sökte kursen Barn- och ungdomssjukvård, jag sökte samma dag som ansökningarna öppnades och jag står som reserv. De som läser hela utbildningen har företräde till kurserna och i denna kursen fanns det inte så många platser. Men jag lever på hoppet och fortsätter att hålla tummarna för att jag kommer in.

Idag är F iväg med jobbet och stannar över på hotell i Lund, så inatt har jag sällskap av min lille Prins. Världens finaste kille ♥. & världens finaste storebror. Härom dagen skrev han ett kort till Celina där det stod:
Til Celina

Från Benjamin

Jag jilar dig Celina

Posar från Benjamin

Sött så man bara smälter!

Det sparas och läggs i lådan över minnen från barnen.
För några veckor sen skrev han en post-it-lapp och la under täcket i vår säng, där han skrev att han saknade (han sov borta den natten) och älskade oss. Supermysigt!
Gullipluttunge!


Skulle egentligen stryka lite ikväll men jag tror att jag kryper ner i sängen och läser lite istället.

Stryktvätten lär väl finnas kvar imorgon, tyvärr :O))

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥