onsdag 21 december 2011

Idag är ingen vanlig dag...

... för det är Celinas födelsedag!! Idag fyller allra finaste Prinsessan 3 år!!
Stort grattis Hjärtat!


Och som hon har firats idag! Dagen började med sång och paket i sängen. På dagis blev det film, popcorn och skumtomtar (inte för att fira henne men lite festligt att det var på hennes dag) och senare kom jag och storebror med glass till alla barnen då de sjöng för henne. Och äntligen fick hon sin efterlängtade födelsedagsnalle! Dammig var den efter att ha hängt på en gren i nästan ett helt år i väntan på hennes födelsedag!
När vi kom hem kom ett par grannar över på lite födelsedagstårta och lek.
Så det var en liten trött och gnällig skruttfia vi hade här tidigare ikväll, så planerna att gå på restaurang och äta pizza efter hennes önskemål, ändrades och vi hämtade hem mat istället.
Nu verkar tröttheten som bortblåst och hon sitter istället och leker med en av de nya dockorna. Så sött när hon går runt och vyssar, tröstar och myser med sina små "bebisar".

Men nu är det dags att runda av för denna dag, i alla fall för barnens del. Så nu ska jag ta och stoppa min små troll i säng.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥