fredag 30 december 2011

Näst sista dagen på 2011!

Idag har jag haft en välbehövlig sortera-rensa-organisera-dag. Celina ville så klart hjälpa till men med resultatet av att det blev mer att göra för mig... Men slutresultatet blev i alla fall bra och jag känner mig så nöjd. Tyvärr tar inte såna dagar slut här i detta huset, har en hel klädkammare som skulle behöva få sig en rejäl omgång. Igen. Men den tar vi en annan dag.

Imorgon ska vi iväg till ett par vänner och fira in det nya året. Barnen är förväntansfulla och längtar. Jag känner sådär, har inte alls någon lust om jag ska vara helt ärlig. Kanske ändras tills imorgon, man kan ju alltid hoppas.
Vi står för efterrätten och efter mycket googlande bestämde vi oss för tobleronemousse med hallon. Låter smarrigt!
För ett tag sen vann jag en klänning från Lipsy i en lokal butik. När man handlade var man med i en utlottning och jag som aldrig vinner något hade turen med mig! Kanske blir det den som åker på imorgon, vi får se. Verkligen jättefin men inte riktigt jag.


Bild lånad från www.bubbleroom.se

Nu tror jag att jag ska gå ner till min Darling och se vad han har satt på för film. Blir kanske lite popcorn i gryta till ;O) Får passa på idag och imorgon, sen tänkte jag försöka hålla igen på såna godsaker och ev. komma igång med någon träning.


3 kommentarer:

  1. Gott Nytt år finaste Malin. Hoppas det blev en mysig nyår trots olust. Klänningen är fantastisk och den är v i s s t du.
    Hälsa dina kärleksfisar.
    PUSS o KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma finaste du! Hoppas att ni hade en härlig kväll.
    Visst är klänningen fantastisk, men det blev inte den igår. Den får nog gå vidare till någon som kommer att använda den mer än vad jag kommer att göra.

    Hoppas att du får ett fantastiskt 2012 och att vi ses snart.

    Kram på dig och dina fina.

    SvaraRadera
  3. Vi hade en jätte mysig nyår med bästa vänner.
    Jag kan lätt bli en frivillig klänningen kan gå vidare till :) :) Annars tror jag nog att du hade varit fantastisk i den.
    Hoppas också att vi ses snart. Åker ner till Skåne i början av februari. Då kanske?
    Varmaste kramar till dig och dina gosingar.

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥