söndag 1 januari 2012

God fortsättning!

Idag har vi haft en riktigt härlig pyjamasdag här hemma. Gårdagens firande höll på längre än planerat, körde inte hem förrän strax efter kl.2. Barnen var såklart med när det nya året skålades in och alla raketerna avfyrades. Så även barnen har varit trötta och sov lääänge idag! Härligt! Tack för en skön sovmorgon säger vi! (Dock verkar de ha en väldans mycket större portion energi än vad vi vuxna har just nu...)


Nu blickar vi framåt mot ett 2012 med inställningen att det kommer att bli ett bra år.





Min Darling & jag! Kavaj fr. HM och linne från Du & Jag.

Busungarna med sin egen skumpa!



C i Mindy Dress från How to kiss a frog.

Inte de bästa bilderna (måste kolla inställningarna på kameran...) men i alla fall några från nyårskvällen.


Nu ska vår små hjärtan i säng, imorgon blir det upp tidigt då vi får frukostbesök av Jessica & Molly.



Ha en underbar kväll!




0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥