onsdag 18 januari 2012

Creapy!

Denna morgon har gått i racerfart och jag har varit ganska effektiv. Brukar jag annars inte vara så direkt på morgonen. När barnen var lämnade åkte jag hem o dammsög hela huset, röjde undan, tvättade, bäddade, vädrade ut och nu tar jag en liten paus i strykandet. Anticimex har också varit här idag, har haft besök av en mus på vinden ett tag nu men nu sattes det ut lite gift. Tydligen ska de dras till det och tugga lite på det för att sen ta sig ut eftersom de blir törstiga, kan man ju hoppas så att vi slipper ha en död mus på vinden som sen ska plockas bort!!

Inatt drömde jag att jag behövde ringa 112 men det gick inte att komma fram och jag var så arg för att det inte funkade. Nu satt jag och läste på aftonbladet och såg att det faktiskt hade varit problem med att nå 112 inatt!!! Lite creapy att det händer samtidigt som jag drömmer det.

Idag ska jag bara fixa ett ärende annars tar vi dagen som den kommer här hemma. Men nu ska jag fortsätta stryka!

Ha en fin dag!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥