torsdag 26 januari 2012

Gult ska det vara...

Ja, tydligen är det gult som gäller i vår. Både vad det gäller inredning och mode. Inte riktigt min färg, men som så mycket annat vänjer man sig kanske.
Köpte hem några inredningstidningar när jag var i affären tidigare idag som jag bläddrade i när jag njöt av en smarrig smoothie.


Det fina köket på omslaget är hos fina Anna-Malin, en bloggerska som jag följer.


Fastnade för den mysiga gunga som finns i formgivaren Ylva Skarps hem.
Kommer från Nordal


Celina sitter här bredvid mig och lyssnar på musiken från Mama Mia-filmen på Youtube. Där surfar hon runt och hittar en massa olika klipp på allt från Astrid Lindgren-filmerna till typ Mama Mia...
Med viss övervakning ska tilläggas, lätt att gå från en snäll film till lite mindre barnvänliga klipp har jag märkt.
Lillbus har åkt på lite hosta här hemma, får bli lite hostmedicin innan läggdags. Oj, typ nu då! Tiden har bara sprungit iväg här ser jag nu!

Dags att få mina små hjärtan i säng nu med andra ord. 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥