söndag 15 januari 2012

Time flies by....

Ännu helg går mot sitt slut. De går alldeles för fort tycker jag. Men nu blickar vi fram mot en ny vecka som är ganska så tom än så länge, en fikaträff och lite jobb är vad som är inbokat.



Fikaträffen igår var helt underbar! Vilket fantastiskt fint hus de har! Precis vid sjön med egen brygga. Som en av våra grannar sa, det är som taget ur en inredningstidning. Och precis så var det, stora fina fönster ut mot sjön, högt i tak, en gammal fin kakelugn... Ja, jag hade kunnat flytta in på studs!




Idag har Celina varit på gympa för första gången och hon älskade det! Lite avvaktande precis när vi kom in, men med två kompisar, och en storebror som oxå var med en stund, släppte det snart och hon hade superroligt! På vägen hem släppte vi av Benjamin hos en kompis sen köpte vi med oss nybakade bullar hem till pappsen som hade fått sig en rejäl sovmorgon idag.
L Y X!



♥ Min älskade lilla gymnast ♥

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken söt liten tjej du har! : )

    Skåpet i Olivias rum slipade vi först med slipmaskin innan vi sen målade det. Tror vi först la en grundfärg och sen den vit färgen. Fråga i färgbutiken, det gjorde vi! Var inte så speciellt jobbigt, förutom att ha färglukten inomhus ; )

    Lycka till!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥