onsdag 4 januari 2012

Lite jubileum

Idag är det 2 år sen jag startade bloggen, mest för min egen skull, har verkligen inte det bästa minnet så jag ser det lite som en dagbok. Men även för att nära och kära som bor en bit ifrån ska kunna följa vår lilla familj. Sen är det alltid kul att lägga in lite vill-ha, mode, inredning osv. som man egentligen inte skriver i en dagbok.


Har själv fastnat i blogg-träsket och följer många olika bloggar där man får inspiration både vad det gäller inredning och mode. Och givetvis blir man ju lite inspirerad att skriva om annat än bara familjen.



I förrgår när jag kollade tillbaka i bloggen fastnade jag i gamla inlägg där jag skrivit om barnens utveckling, en hel del som man faktiskt hade glömt. Så även om jag många gånger har funderat på bloggens vara eller icke-vara, meningen med den och ibland kändes det lite pinsamt och löjligt att skriva, är jag ändå otroligt glad att jag har fortsatt att skriva.
Så roligt att se tillbaka och jag satt både med ett leende på läpparna och emellanåt med tårar i ögonen, tårar av lycka och glädje över mina fina barn.


♥ Älskar dom härifrån till evigheten



1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥