tisdag 3 januari 2012

Krispigt vitt

Nu ligger barnen i sina sängar och förhoppningsvis snusar de gott oxå redan. Så tyst och skönt i huset, Fredrik sitter och läser på ovanvåningen och jag surfar runt på nätet lite. Ska snart också läsa lite tänkte jag. Ikväll blir det en tidig kväll, ska upp med tuppen och jobba imorgon.

Idag har vi varit hos Pernilla i Vä på playdate. Våra barn är jämngamla och leker hur fint som helst. Både pojkarna och flickorna lekte på rummen och hade så roligt att döma av de härliga skratten.

Skulle säga upp en tidningsprenumeration och klickade mig sen vidare in på olika inredningstidningars hemsidor. Hittade två fantastiskt fina hem som jag gärna hade flyttat in i.

Detta fina hem som ligger strax utanför Örebro hittade jag i Lantliv.

Tänk att få sitta och äta frukost vid detta härliga fönster! Underbart!





Detta underbara hem finns faktiskt här hemma i Skåne, i Malmö. Hittades i nya numret av Residence.




Älskar takhöjden och de fantastiska fönsterna!


I något av dessa hem hade jag lätt kunnat trivas.


Fredrik var precis nere och tydligen sitter båda barnen och läser böcker i sina sängar! Galenpannor! Celina somnade i och för sig en stund ganska sent i eftermiddags så då kan jag förstå om hon inte är så trött. & Benjamin har så svårt att skingra tankarna om kvällarna och får då svårt för att somna. Lille plutten är just nu i en sån period. Jobbigt för honom.

Nu ska jag skutta i mysbyxorna och krypa upp i soffan och bläddra i någon av de nya tidningarna som följde med mig hem idag.


Ha en mysig kväll!


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥