tisdag 17 januari 2012

Härlig start på dagen

Idag fick jag bästa tänkbara starten på dagen. Efter att barnen var lämnade på skola och dagis åkte jag till ett dagspa här i stan och fixa ögonbrynen och njöt av en halvtimmes rygg-nacke-skalp-massage! Helt underbart och så välbehövligt! Massage är något man skulle unnat sig oftare.
Blev även en liten sväng på stan, där jag fyndade en poncho från Du & Jag. Har spanat på den länge men varit lite för snål, 1500:- kändes lite väl mycket, men nu när den var nedsatt till halva priset var det ju bara att slå till!

Gårdagskvällen blev verkligen inte så lugn och skön som jag hade hoppats på... Barnen vägrade att somna, det vara en massa gråt, gnäll och "ska bara".... Antar att de båda är inne i en sån fas just nu.
Det slutade med att jag och Fredrik satt på vars en sida om väggen med vars ett barn. För att få tiden att gå lite fortare spelade vi wordfeud och chattade med varandra. Ja, har man inte möjlighet att prata IRL så får man ju göra det bästa av situationen och chatta med varandra, haha!
Jag hoppas verkligen att denna kvällen blir bättre, men jag säger inget så har jag inget sagt!

Nu ska vi snart bege oss iväg till dagis igen. Där blir det julgransplundring med korvgrillning och fiskedamm. Behöver jag säga att Celina längtar ♥

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥