torsdag 29 december 2011

Mysdagar

De senaste dagarna har vi bara haft mys och tagit det lugnt, så skönt när hela familjen är ledig tillsammans.
Min fina vän Tove har varit här en runda. Alltid lika mysigt att träffas, inga krav på att man måste göra något, vi bara är. Tisdagskvällen bestod av massor med tjejsnack och god mat och igår var vi på stan en sväng.

Idag ska jag och Celina iväg på en fikadate inne i stan. Ska träffa en vän som jag inte har träffat på evigheter och som tyvärr har råkat ut för varje förälders mardröm. För 1½ år sen upptäckte man en hjärntumör på dottern, bara 3 år gammal. Nu verkar det som att allt ser bra ut och vi håller tummarna hårt för att det fortsätter på den linjen.
Ev. blir det ett sväng in om Sisters för ett mellandagsreafynd. Får se om beslutsångesten ger med sig :O)


Ha en bra dag!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥