torsdag 1 december 2011

Välkommen mysiga julmånad ♥

Jaha, då var vi inne i december redan. Jag tycker att tiden går så otroligt fort, förmodligen är jag inte den enda som känner så. Samtidigt som man ibland skulle vilja stanna tiden en aning, speciellt när man har barn, så är det skönt att tiden går fort när man ser fram emot något.
Julmånaden har vi sett fram emot och längtat efter här hemma, det innebär adventspaket och kalendrar för barnen. StOrT!

Idag har vi redan hunnit vara på sjukhuset med Celina och tittat på hjärtat. Allt såg bra ut och hon var superduktig! Lite tagen av alla intryck men personalen var underbar och visade vad de skulle göra osv. Ultraljudet brydde hon sig inte så mycket om, då tittade hon på Bolibompa och märkte knappt av att hon blev alldeles kladdig på bröstet :O))
Nu är hon på dagis och jag ska passa på att skriva vidare på näst sista arbetet till skolan. Och mysa med storebror förstås, som är nästan helt feberfri idag.

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥