lördag 15 september 2012

Bloggdag!

Snart beger vi oss mot Helsingborg för shopping, mys, bloggdag och hotellövernattning.
Tillsammans med fam. Sandberg ska vi njuta av denna vackra stad och ett underbart shoppingutbud. Killarna har pratat om att åka över till Helsingör, får se hur jag och Maria gör. I eftermiddag ska vi gå Emmas bloggdag, så vi får väl se hur tiden räcker till. Ikväll ska vi njuta av god fondue på Restaurang Oasen. Ska bli så gott!
 
Jag hoppas att jag kan hitta lite mer till Benjamins rum. Nu när det är färdigmålat kliar det i fingrarna att få komma igång och inreda! 
 
Denna lampa har han själv valt som sänglampa 
 
Dessa fina artprints från Hagendornhagen ska få pryda hans fina rum.
 
 
 
Oops, nu är visst resten av familjen klar.
Time to go!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥