fredag 28 september 2012

Unica smycken på Campadre

Idag hittar man fina smycken från Unica of Sweden på Campadre till riktigt bra priser. I den fina goodiebagen vi fick på bloggdagen härom veckan fanns ett Elmira halsband från Unica, men just det halsbandet var inget som föll mig i smaken. Så det kommer nog att få gå vidare till någon som tycker bättre om det. Kanske, nu när jag tittar mer på det så är det ganska så fint... Vi får se hur jag gör.
 
Unica - Halsband Elmira Vit/Turkos

Halsbandet som låg i min goodiebag.
       
        
        



Man hittar även träningskläder från Champion på Campadre idag, där man samarbetar med Rosa Bandet. 20% av försäljning av just Rosa Bandet-produkterna går oavkortat till Bröstcancerfonden.
 
       
 
Även Oriflame kör en insamling till Rosa Bandet, där man kan köpa riktigt bra produkter till ett fantastiskt pris. Kommer att skriva mer om det här senare idag.


 


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥