onsdag 26 september 2012

Lite goodie...

Nu njuter jag av ett nystädat hus och att jag hunnit fixa lite annat som fått stå åt sidan ett tag. När jag som bäst yrde runt som en orkan hittade jag goodiebagen som vi fick på Emmas bloggdag för någon vecka sen. Den hade jag helt glömt bort! Så idag tog jag mig tid att packa upp och kolla igenom allt vi fick. Så mycket fint! Hade helt glömt bort bilderna jag tog också, det var i och för sig inte så många. Är verkligen urkass på att fota. Får be Maria, som var betydligt bättre på det där, att skicka över några. 
Vi bodde på fina Clarion Grand Hotel som ligger precis vid Kullagatan i Helsingborg.
Hann inte ta fler bilder inifrån rummet innan familjen hade röjt runt och stökat till det, hahaha!
 
På rummet låg nya numret av Femina, sånt uppskattas
 
  

I goodiebagen fanns det bl a god Lindt choklad, lakrits från Lakritsfabriken, halsband från Unica, armband från Humanity, en fin sjal från Beck Söndergaard, make-up-spegel från Odd Molly, lite make-up, oliver osv.
Både kul och oväntat med goodiebag faktiskt!

Dags att ta tag i kvällsmaten som idag blir ris- och kasslergratäng.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du fick till, jag hann knappt ta några, men har ett fint på dig och herr Benceli, kommer snart till dig!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥