tisdag 11 september 2012

Finaste målarhjälpen

Ja, jag tog tag i det där målandet. Även om det tog emot måste jag erkänna.
Men nu i efterhand känns det bra, så imorgon förmiddag blir det till att grunda en gång till och framåt kvällen borde vi kunna slänga på den riktiga färgen.
Blir verkligen ingen dramatisk förändring, fondväggen målas över och de andra väggarna ska fräschas till. Sover man in mot en vit vägg blir den ganska sjaskig och trist.
 
Fick hjälp med målningen av världens finaste tjej idag!
 
 
Men efter en stund tröttnade hon och la sig och spelade på min iPhone istället... :O)
Sötnos!
 
Tror allt att jag ska krypa ner i sängen och läsa en stund. Var på biblioteket idag och lånade en bok, Inlåsta av Emma Donoghue. Tror att jag kommer fälla några tårar och bli väldigt berörd men jag har hört positivt om den så jag ska kämpa mig igenom den även om det blir jobbigt stundvis.
 
Natti, natti.
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥