tisdag 11 september 2012

En chockad kropp!

Ja, jag tror minsann att jag har chockat min kropp big time! På mindre än en vecka har jag varit ute och sprungit 4 gånger!!! Nästan så att jag är lite stolt över mig själv.
Kul när det inte känns som ett tvång utan att det istället faller sig naturligt och som den självklaraste saken i världen. Hoppas att känslan håller i sig.
Idag tog jag dessutom in lite tid per km. Sånt som sporrar en lite, lite till.
 
Just nu har vi världens kaos på ovanvåningen. Igår släpade jag ut allting från Benjamins rum, slipade lite där vi spacklat och maskerade hela rummet. Tanken var att jag skulle börjat måla där tidigare idag, men jag har helt enkelt inte hunnit med det, så jag får väl snart ta tag i det.
Natten till idag skulle han sova på en luftmadrass inne på Celinas rum, men när vi kikade in igår kväll hade han krupit upp till lillasyster. So cute!
Inatt lär jag få honom som sällskap. Fredrik är på väg mot Malmö för att se VM-kvalet och stannar hos våra vänner över natten.
 
Tror det är dags att kolla vad min lilla sötnos gör där uppe, något åkte just i golvet...!
 
Bild från Pinterest
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥