onsdag 26 september 2012

Fina Kastehelmi

För ett tag sen tipsade en vän mig om Groupon där man får upp till 70% rabatt på shopping, olika skönhetsbehandlingar, resor, hotell osv. Och för någon vecka sen kom ett erbjudande om att köpa ett presentkort hos Royaldesign värt 200 kr för endast 19 kr! Så idag utnyttjade jag mitt presentkort och beställde hem 3 st underbara Kastehelmi ljuslyktor. Istället för 336 kr betalade jag alltså bara 136 kr, inkl. frakt. Och så klart de där ynkliga 19 kr för presentkortet.
Jag bara älskar när man kan handla billigt!
 
Kastehelmi ljuslykta - klar - Iittala
Just nu finns det en deal där man kan köpa ett presentkort hos BelysningsDesign.se värt 1000 kr men betalar bara 495 kr! Och vi som tittar efter lampor till Benjamins rum just nu, hittade just den lampan han vill ha, som jag skrivit om tidigare här. Så nu ska vi se om vi kan hitta en läslampa till hans lilla myshörna också bara. Kan ju inte bli bättre!
Visst är det underbart när man kan handla lite billigare?!
 
Igår skrev jag om att vi inte riktigt hade kommit fram till hur det skulle vara på väggarna i Benjamins rum, men så helt plötsligt när vi satt och spånade där inne så bara hände det! Vi kom fram till hur det ska vara! Benjamin gav oss fria händer eftersom han inte var så där jätteintresserade, men blev så nöjd med resultatet. Nu ska vi bara bli färdiga att beställa artprinten från Hagedornhagen (och så ska vi hitta en ram till den vilket inte verkar vara så lätt om man inte vill slänga ut hur mycket pengar som helst för den). Men sen! Sen är hans rum klart!
Och vi är alla så nöjda!
 
Hur mycket det än tar emot så ska jag sätta igång med lite städning. Blir nog bara en light-städning med tanke på den här ofantligt tråkiga förkylningen som bitit sig fast i mig.


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥