tisdag 25 september 2012

Missoni ♥ Lindex

Snörvel, snörvel... Ja, här hemma är det en strykande åtgång på pappersnäsdukar just nu. Åkte på världens förkylning i söndags, jag som var trött sen innan känner mig nu ännu tröttare och hängigare. Förhoppningsvis ska jag kunna få ta igen lite sömn nu när jag är ledig fram till helgen.
 
Idag släppte Missoni-Lindex sin kollektion.



Var inne på VIP-shoppingen på nätet igår men jag fastnade inte för något direkt. Babykläderna var ju klart söta och Celina ville ha en klänning som jag var nere på stan och köpte idag. Annars fanns det inget. Folk var som galna och gick med berg av Missoni-kläder i famnen! Nej, det var inget som tilltalade mig alls så jag slapp trängas.


När jag ändå var en sväng på stan idag passade jag på att fylla på Celinas garderob med lite annat bra att ha inför hösten. Hon blev lika glad som alltid när man shoppat något åt henne, sötnosen!

Nu ska jag piffa lite på Benjamins rum, det börjar sakta men säkert bli klart. Vi är lite veliga hur vi ska ha det på väggarna där inne, får kanske vänta med att sätta upp hyllor och liknande tills vi har fått hem hans Hagedornhagen. Också ska här planteras lite blommor som också fick följa med hem idag. Roligt med förnyelse i hemmet!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥