lördag 29 september 2012

Lördagsmyser med de bästa

Här hemma skrotar jag och mannen fortfarande runt i pyjamas,
Hade tänkt hinna med en del innan jag ska spendera eftermiddagen och kvällen på BB men det var så länge sen jag njöt av en mysig och lång lördagsmorgon/förmiddag, så det unnar vi oss idag
Äta en långfrukost, spela lite spel med barnen, lyssna på när lillbus pysslar om sina dockor, mm bara älskar det!
 
 
Lillbusan när vi körde lite fredagsmys igår.
                                                                                                                                                                           
 
          
 
Fredagsdukning och ny blomma/kruka.
I bakgrunden står tavlan som Celina gjort med fingerfärg.
 
 Nu är det dags att fixa till sig innan det är dags att lämna mina Darlings för jobbet istället.
Det är nackdelen med vårdyrket, att jobba helger. Även om jag verkligen älskar mitt arbete så är det mindre kul att lämna familjen så här en lördag eftermiddag och inte få mysa med dom ikväll.
Men då gäller det att ta vara på den lediga tiden innan och göra de andra kvällarna lite extra mysiga.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥