onsdag 25 maj 2011

Liten vandrare...

Bonsoir!

Är bara här en liten sväng ikväll, ska snart fortsätta med min reflektion över cirkulationsorganen, dess sjukdomar och omvårdnaden. Inget jätteroligt, men ett måste. Nedräkningen har börjat på allvar nu, bara 7 dagar kvar i skolan! Ska bli så otroligt skönt att få vara ledig lite och sen komma ut i arbetslivet ett tag.

Halv sex imorse vaknade jag av små, små trippande fötter tillhörande Celina. Hörde att hon kröp upp i soffan men sen blev det knäpptyst. Kallade på henne ett par gånger utan att få något svar så jag smög mig upp och hittade henne så här:
Hon sov så otroligt gott men vaknade tyvärr när jag la in henne i vår säng. Så ikväll var det en trött liten tjej som hade ont överallt och tyckte så otroligt synd om sig själv :O))


Nej, nu blir det lite reflektionsarbete innan jag ska mysa på popcorn, Grey´s och sen Off the map! Imorgon väntas min Darling hem! Så efterlängtad!! Imorgon firar vi 11 år tillsammans och jag tänkte fixa något gott till kvällen efter barnen lagt sig.


Kram M

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥