fredag 27 maj 2011

Äntligen fredag!

Då var fredagen äntligen här igen!
Ikväll har Benjamin varit på fotbollskalas hos grannpojkarna. Var lite osäker på vad han skulle tycka om det eftersom han inte är jätteglad för just fotboll, men han var nöjd och hade haft jätteroligt. Och det är ju det viktiga!
Lördagen fortsätter med kalas för Benjamins del, ev. stannar jag och Celina en stund så att hon får leka med huvudpersonens lillasyster. Fredrik ska iväg på sitt håll under dagen men sen blir det hemmamys för hela slanten! Middagen till imorgon är redan fixad, det blir den underbart goda fläskfilégrytan som jag har skrivit om här tidigare.

Fick svar på min reflektion om cirkulationsorganen och dess sjukdomar idag. Var inte alls nöjd med den, som jag även skrev till läraren, men hade helt kört fast och skickade den ändå. Så här blev svaret
"Tack för din uppgift! Du skall vara mycket nöjd med din reflektion, jag tror knappt det finns mera att önska som lärare! Du når högsta betyg i denna uppgiften. Jag har inte mera betyg att ge, tyvärr! MVG++."
Wiieeeeeeeeeeeeeee!! Blev så glad!!! Speciellt eftersom jag var så tvärsäker på att det skulle bli ett lägre betyg! Nu är det bara en skrivning kvar, om diabetes, på måndag. Sen är det inga fler arbeten som ska göras innan sommaren

Gillar man förresten skor kan man gå in här och tävla om hela 40 par skor!
Har jag precis gjort, brukar inte ha tur när det gäller tävlingar men man måste ju chansa!


Nu ska jag se till att hoppa i säng. Celina har nämligen börjat med den fula ovanan att vakna innan kl.6 på morgonen! Och kan så klart inte somna om... Så det gäller att se till att få sin skönhetssömn!


Natti
M

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥