söndag 1 maj 2011

Strålande Maj!

En av de härligaste och underbaraste månaderna är äntligen! Maj bjuder på så mycket grönska, sommaren är precis runt hörnet och flera månaders sol och värme ligger framför oss, Benjamin fyller år, Darlingen och jag firar 11 år tillsammans, både skolan och dagis bjuder på festligheter, en helt underbar månad med mycket roligheter framför oss med andra ord!


Helgen har flugit förbi tycker jag och imorgon är det måndag. Igen... Helgen har vi spenderat på Sturkö och har varit hur lugn och skön som helst. Den började med mycket mys i fredags morse. Jag och Fredrik vaknade innan barnen och låg kvar i sängen o pratade en lång stund innan vi gick upp för att väcka vår små älsklingar. Celina kröp upp i Benjamins säng och till sist låg vi där alla fyra och gosade en stund innan det var dags att gå upp och göra oss redo för dagen. Bättre start på dagen kan man inte få!


Så här mysiga är oftast våra små Hjärtan




I lördags vaknade jag och Fredrik innan barnen igen, när vi låg och pratade kom en trött Celina och kröp upp i vår säng och kramades, inte långt därefter kom även Benjamin och kramades.
Efter frukost åkte vi in till Karlskrona några ärende och sen snickrade Fredrik och svärfar ett golv till vårt förtält medans jag och barnen låg i vår säng och tittade på film och läste lite. Och mumsade på lite lördagsmys!
Det blir mycket mys med barnen när vi är där, helt underbart!
Längtar redan till nästa gång vi ska åka dit!

I morgon ska Fredrik hämta nya bilen. Han är som ett barn som väntar på jultomten :O) Han har räknat dagarna sen han beställde den och nu räknar han timmarna tills han ska hämta ut den! Vi får väl se hur mycket vi får se av honom (och bilen!) imorgon kväll.

Nu ska jag läsa lite om vård i livets slutskede och uppväxtvillkor förr och nu inför morgondagens lektioner.

Kram
M.

1 kommentar:

  1. Blir glad när jag läser ditt inlägg. Finaste familjen!
    Massa gosiga kramar till er allihop.

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥