lördag 28 maj 2011

♥ Myslördag ♥

Idag har Benjamin varit på kalas och Fredrik i Tyskland så då passade jag och Celina på att mysa för oss själva en stund! Efter några småärende åkte vi mot Vä och Café Sandhem för en myslunch tillsammans. Supermysigt att få lägga all tid på ett av barnen ibland. Kan både dem och vi föräldrar behöva. Imorgon ska Benjamin och Fredrik på bio för att se filmen Rio, hade också velat gå på bio, men denna gången var det Fredriks tur. Jag hoppas på fint väder istället så att flickorna i familjen kan gå till lekplatsen.

Efter Celinas och min lunchdate åkte vi till kalaset där Benjamin var, så att småtjejerna skulle få leka en liten stund. En liten stund blev 2 timmar! Väldigt mysigt att bara sitta och prata och titta på när barnen lekte. Både pojkarna och flickorna lekte jättefint tillsammans och hade verkligen superroligt! Strax efter vi kom hem anlände Fredrik och efter det har vi bara haft familjemys här hemma. God mat och många skratt. Fredrik hade en tanke om att han skulle ta ett varmt bad, läsa sin bok och bara koppla av... Det slutade med att båda barnen ville göra honom sällskap! Fredrik såg måttligt road ut :O)) Det första Celina gjorde när hon kommit i badkaret var att ställa sig och kissa! Hur nöjd som helst! Mindre nöjd var dock hennes pappa.... :O))

Imorgon är det Mors Dag och jag råkade se en liten, liten skymt av påsen Fredrik försökte dölja när han kom hem igår!! Från en av de finare, och dyrare, butikerna här i stan!! Nyfiken värre är jag!! Nu ska jag göra min familj sällskap i vår sängen! Fantastiskt mysigt att bara ligga och kramas och snusa på mina fina.


Kram
M

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥