fredag 6 maj 2011

Uppe med tuppen!

God morgon!


Idag var jag och Celina uppe med tuppen! 05:23 kom lillbus instaplande till oss, trött och mysig. Men myset varade inte så länge, helt plötsligt kom hon på att hon ville titta på Prinsessan, som hon kallar filmen Barbie presenterar Tummelisa, och är en storfavorit just nu. Så det var bara att gå upp och sen var det ju inte lönt för mig att lägga mig igen. Så här har vi fått gjort mycket redan. Känner mig ganska pigg nu, men antar att det vänder väldigt snart och att jag inget hellre än skulle vilja gå och lägga mig då. Lillbus går här och gäspar så jag antar att det är bäst att förvarna personalen på förskolan om att hon kommer att vara trött idag. Men det är bara att bita ihop och ta sig igenom denna dag, för nu är det ju helg! Och en efterlängtad sådan. Helgen kommer vi att spendera med de bästaste av vänner, ska bli supermysigt.


Onsdag är en stor och efterlängtad dag här hemma. Benjamin fyller hela 7 år! Var har tiden tagit vägen!?!? Han som nyss var min gosige lille bebis! Fortfarande hur gosig och underbar som helst, världens finaste kille. Häromdag när han skulle sova sa jag som vanligt att jag älskar honom och tillade att han aldrig ska glömma det osv. Frågade om han tycker att jag visar att jag älskar honom och i såna fall hur, hans svar blev: "Ja, mamma du visar ofta att du älskar mig. Du kramar och pussar mig mycket och gör saker som du vet att jag tycker om"!! Älskade unge!! Hjärtat bara svämmade över av kärlek till honom!
Just nu känner jag så otroligt mycket kärlek till min familj, klart att man gör det alltid, men ibland tänker man mer på det och ibland tar man bara varandra för givet liksom. Den senaste tiden har jag bara kunnat sitta och titta på barnen eller Fredrik och fullkomligt blivit uppslukad av kärleken till dom. Jag har världens finaste runt omkring mig, en helt underbara sambo som jag älskar lika högt idag som för 11 år sen, om inte mer, två helt fantastiska barn som ger så otroligt mycket och som är så obeskrivligt kärleksfulla och betyder ALLT för mig! Som man har hört tidigare: det finaste halsbandet jag har är mina barns armar runt min hals. Ligger något i det faktiskt.


Nu är det dags att packa ihop oss för att åka till skola och dagis.

Ha en helt fantastisk dag!

Kramar

M

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥