måndag 13 februari 2012

Hej måndag!

Ännu en helg är över, men innan vi vet ordet av är det fredag igen :O)) Veckorna går i en rasande fart! Så även helgerna, som nu för tiden är väldigt uppbokade. Har precis synkat kalenderna med min kärlek och vi konstaterade att alla helger är inbokade fram till påsk - antingen med jobb eller med vänner! GaLeT!
Den gångna helgen har också varit fullbokad. Fredagen spenderades hos min svägerska som bjöd på jättegod mat och i lördags var B först på sportkalas och direkt efter det åkte vi vidare till Lilla Villa Vita och dess inneboende :O) Även där bjöds det på god mat och mycket trevligt sällskap.
Helgen avslutades med gympa för vår lilla Sessa, lite skolarbete och en mysig biokväll med en fin vän. En gång i Phuket var sjukt rolig! Som vi skrattade!

Ikväll har det klickats hem lite kläder och heminredning från HM som just nu har halva priset på utvalda varor. Gäller fram till den 15/2.

Lite fint till sovrummet blev det. Och till håret :O))

En marinblå och en svart klänning till mig för 49:50 styck! Kan vara skönt att slänga på sig i sommarvärmen. Och en klänning som blir en del av en present till min kusindotter.

Har även varit på stan en sväng idag och shoppat! Mer presenter till kusindottern, lite till barnen och några små hälsningar som har skickats iväg till två väldigt speciella och viktiga personer som jag är så tacksam att jag har i mitt liv .
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och vi har planerat att mysa lite extra med barnen. Det blir någon god mat, lite gott att skåla i och några små presenter till vår små hjärtan.
Ikväll när vi satt och planerade våra helger fick jag en liten hint om en kommande överraskning! En helg som jag trodde var orörd visar sig inte vara så orörd i alla fall... Jupp, nu är jag nyfiken i en strut!

Som vanligt springer tiden iväg när man sitter med datorn i knä´t! Nu ska jag läsa igenom lite papper om neonatologi till provet på torsdag.

Sweet dreams.

1 kommentar:

  1. Åhhhh jag vill också ha kuddfodralet, typiskt nu är de slut :-( kram jessica

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥