tisdag 21 februari 2012

Jag har blivit farmor....!?!

Sitter och njuter av ett nystädat hus medans Celina serverar mig tårta och sjunger för mig. Tydligen är det min födelsedag, dessutom är jag farmor.....! Till lilla bebisen som heter Bullen. Så sött och roligt att lyssna när hon leker mamma, pappa, barn.

Snart är det dags att lämna prinsessan på dagis för att sen fara vidare till mitt första kvällspass. Benjamin var helt däckad igår och vaknade bara till en liten stund inatt, men ingen feber så idag är han på utflykt med fritids. Imorgon tar vi en ledig dag tillsammans, Benjamin hade några förslag på vad vi kan göra som jag hoppas att vi kan göra imorgon. Ska bli mysigt att få en hel dag tillsammans. nu när huset är nystädat finns det inga måsten eller borden som hänger över en.

Dags att klä min lilla skrutt, ska försöka hinna hämta mina stövlar som varit på lagning innan jag ska jobba.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥