tisdag 7 februari 2012

Man ska inte ropa hej...

Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken heter det ju, men så gjorde visst vi i helgen! Celina fick en febertopp i söndagskväll igen och så även igår kväll. Så lilla Sessan är hemma från dagis och tar det lugnt. Jag har egenstudier idag och imorgon så då kan hon få stanna hemma med mig istället. Drygt med dessa febertoppar som kommer och går. Och feber räknas det egentligen inte som, det är mer förhöjd temp.
Nu vilar hon sig en stund i vår säng, det var tom så att jag slumrade till en stund när jag låg hos henne! Skönt med en liten powernap så där mitt på dan!

Satt och rensade lite bland bilder som ligger i datorn och hittade några som jag skulle lagt ut här på bloggen men helt glömt bort! Älskar att sitta och kolla runt på hemnet och oja mig över alla fina hem. Som så många andra i bloggvärlden blev jag tokkär i detta fina hem som var till salu i Helsingborg tidigare i år.










Nu ska jag passa på att skriva lite till på mina arbeten. Missade seminariet igår när jag var hemma med Celina, så jag får väl dra alla mina fyra på torsdag istället. Puh!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥