lördag 18 februari 2012

Sjukstuga... IGEN!

Här hemma kör vi sjukstuga igen. Denna gången är det min kärlek som ligger pall. Sen i onsdags har han legat med feber och i princip sovit mesta av tiden. Trots vila är han långt ifrån på G. Mycket på jobbet, stress över deadlines som ska hållas, press ifrån kunder, press ifrån chefer, arbetsuppgifter som bara ramlar in, som vanligt när han kört i 190 ett bra tag resulterar det i feber för min älskling. Kroppens sätt att dra i handbromsen. Denna gången har det gått alldeles för långt, utarbetad kanske? Känns som det.
Så kvällens planer på mys med vänner fick ställas in. Känns trist men det viktiga är att älsklingen blir bra nu.

Imorse planerade jag för en långpromenad med barnen, men sen kom regnet och förstörde mina planer. Istället har det dammsugits, tvättats och ja, inte så mycket mer faktiskt :O)) Ganska skönt att bara vara och inte göra något. Men lite kliar det i fingrarna, ska nog börja rensa lite i arbetsrummet och leta lite inspiration på Styleroom. Senare i kväll blir det mys till Mello!

Igår var jag en sväng på stan och hamnade inne på Sisters där jag hittade dessa fina byxor från Tommy Hilfiger. De satt superbra och var fantastiskt sköna.


Tyvärr fanns de inte i min storlek, trodde jag. När jag på eftermiddagen pratade med en mamma till B´s klasskamrat, som jobbar på Sister ibland, kom vi in på dessa byxor. Hon tyckte det var konstigt att de redan var slut, så när vi lagt på luren hade hon ringt till jobbet och kollat. De fanns!! Så gulligt av henne! Så på måndag ska jag susa in o köpa dom!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥