söndag 5 februari 2012

Vinterskrud

Imorse vaknade vi upp till ett vackert vinterlandskap. Med en liten suck måste jag ju erkänna.... Lite sent att vinterna ska börja nu. Men barnen tycker ju det är underbart så jag får vara positiv för deras skull. Efter frukost begav vi oss ut i snön för snöbollskrig och pulkaåkning.
 På väg hem igen efter en liten stund i backen.

I backen träffade vi en klasskamrat till Benjamin som sen följde med oss hem, så nu är här full rulle i huset .
Tror att jag får stänga in mig för att få lite lugn och ro att skriva på ett arbete. Imorgon ska vi ha seminarie om olika barnåkommor. Om jag inte ska stanna hemma med Celina, får se hur hon är under dagen.

Igår blev ju Malmö-trippen inställd, ville inte riskera att smitta ner vännernas lille bebis. Men framåt eftermiddagen var Celina feberfri och hur pigg som helst. Så lite spontant kom ett par vänner över på lite mat och mello. Tyckte absolut att det var rätt låtar som gick vidare till globen. Loreens "Euphoria" var sjukt bra! Den kommer garanterat att spelas flitigt under våren och sommaren!

Nu ska jag fixa lite sen lunch!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥