lördag 4 februari 2012

Innedag

-17,5 grader visade termometern på imorse när vi vaknade! Vi valde att krypa ner under täcket igen för att mysa lite med barnen. Nu skiner solen och det ser verkligen jättehärligt ut, men vi håller oss inne. Celina har fortfarande lite feber, även om det inte märks på henne. Hon är lika pigg och glad som vanligt och sitter just nu här hos mig och pärlar.

Eftersom helgen inte blev som planerat och vi nu bara ska vara hemma tänkte jag ta tag i lite småprojekt. Fixa till och rensa i klädkammaren, gå igenom Celinas garderob, rensa lite i lekrummet/arbetsrummet är något av det jag tänkte sysselsätta mig med idag. Men först ska jag ta och hoppa ur pyjamasen och ta en dusch! Känns som att det är hög tid för det när förmiddagen börjar gå mot eftermiddag....


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥