fredag 3 februari 2012

Sjukstuga

Ja, idag kör vi lite sjukstuga här hemma. Fick åka och hämta en febrig Celina på dagis idag. Kände nästan att det skulle komma, hon har varit väldigt gnällig och blivit ledsen för minsta lilla de senaste dagarna. Så här hemma passas det upp på vår lilla prinsessa idag.
Jag hoppas att det bara är någon form av febertopp och att hon piggat på sig tills imorgon. Helgplanerna var att åka till Malmö och hälsa på en av mina äldsta och närmaste vänner, och få snusa lite på deras bebis. Men som det ser ut nu får vi stanna hemma och ha en myshelg på hemmaplan istället. Egentligen skulle vi behöva en bara-vara-helg, så kanske att det blir så. Kanske blir det tid till att röja i min klädkammare?

Nu har Zelected by house lagt upp sin vårkatalog på deras hemsida. De har så fantastiskt mycket fint! Innan jul beställde jag två kuddfodral därifrån, tanken var att jag skulle byta ut det gröna i allrummet till rosa, men de får istället husera i sovrummet ett tag.

Kudden med texten "Keep it simple" inhandlades...


... liksom denna vita med grått och rosa


Stylingen är helt underbar!

Klicka på bilden för att titta i katalogen

Nu blir det lite småfix här hemma innan det är dags att sätta igång med fredagsklassikern, tacos!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥