fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!

Långfredag idag och det känns verkligen inte som påsk eller vår för den delen med tanke på att snön yr utanför fönstren. Märkligt väder!
Det blev en liten, liten tur på Konstrundan idag. I detta vädret blev det bara en tur ner till stan för att titta på Maddes fina tavlor. Och fina var de verkligen! Fastnade för dom allihop! Så fantastiskt duktig är hon! Tavlorna finns att titta på här.
 
Jag hade planerat att fixa lite i trädgården under påskledigheten men tji fick jag! Istället sitter jag vid datorn och tar det lugnt, sippar på ett glas rött och njuter av lugnet. Celina är hos grannen och leker och mina pojkar sitter på ovanvåningen och spelar tv-spel. En riktigt lugn mysdag med andra ord! Försöker hitta lite inspiration till något stilrent elementskydd. När jag tog bort gardinlängderna i sovrummet framträder elementet så mycket mer och element är ju verkligen inte vackra...
Hittade detta från Lundbergs, snordyrt men det kan väl inte vara så svårt att göra ett själv, eller hur!?
Imorgon blir det en tur till Åhus och ett par loppisar för att leta efter två träpallar. Skulle vilja ha något i stil med dessa som skulle målats svart men hittar inga.
 
 
Glad Påsk på er!
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥