lördag 30 mars 2013

Vårsnyggt!

Trots det vita täcket som täcker gräsmattan här utanför så kan jag inte låta bli att inspireras av allt snyggt vårmode! Frågan är ju bara om man kommer att kunna använda några vårkläder eller om det blir sommar på en gång.
Kappahl presenterade ju en snygg och klassisk Hampton-kollektion, väldigt stilren och tidlös.
 
Blå Tunika, Blå randig tunika med dragkedja...
Tunika 299 kr
 
Blå Bikini-BH, Randig triangeltopp med volangkant...
Bikiniöverdel 129 kr
Blå Bikini-BH, Blå bikini-BH med volangkantad...
Bikiniöverdel 179 kr 
 
Blå Shorts, Marinblå snygga shorts i chinosmode...
 Cityshorts 249 kr
 
Grön Scarves, Vävd lång grön scarves med stjärnmö...
Scarves 149 kr
 
Blå Kavaj, Marinblå clubkavaj med stansade...
Kavaj 499 kr

Rosa Dunjacka, Tunn dunjacka i kort modell med hög...
Dunjacka 599 kr 
 
Älskar den marina stilen både när det gäller kläder och inredning!
Var lite inne på att köra lite marint tema i sovrummet men jag ångrar inte en sekund att jag valde det vi har nu. Jag är verkligen jättenöjd och längtar så tills allt har kommit på plats. Den fina affischen från Vee Speers/Fotografiska kom bara någon dag efter jag beställt den så nu är den inramad och klar och väntar bara på att bli upphängd. Ska bara känna efter vilken vägg det ska bli först.
 


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥