fredag 15 mars 2013

Sovrumstankar

Ända sen jag ändrade om i allrummet på ovanvåningen har jag velat göra om även i sovrummet. De gardiner, kuddar osv. som var i allrummet tidigare fick tillfälligt flytta in i sovrummet. Men nu tycker jag att det där "tillfälligt" har varit lite väl länge. Så de senaste dagarna har jag letat inspiration och hela tiden faller jag tillbaka i det blå, lite så där dovt blå-grå. Tycker det är en lugn och harmonisk färg som kan behövas i ett sovrum.
 
Älskar dessa fina kuddar från Chhatwal & Jonsson/Lilla Villa Vita
De hade mer än gärna fått bo på vår säng.
 
 
Gjorde mig ett moodboard idag, lite tankar på hur jag skulle vilja ha det i sovrummet.
 
Lampa IKEA, Tapet Boråstapeter, Sängbord, IKEA, Överkast Ellos, Taklampa Klong Liv/Jonas Bohlin, Silverboxar Day Home, Kudde och påslakanset Chhatwal & Jonsson, Planch Fotografiska.eu.

 
Nu ska min febriga lilla prinsessa titta på Youtube och melodifestivalen....! Och jag ska fixa lite fredagsgott!
 
Trevlig helg på er!


1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥