måndag 4 mars 2013

Spamys

Godmorgon måndag!
 
Tycker det är så mysigt att få lite tid med min prinsessa på förmiddagen när jag ska jobba på em/kvällen. Uppskattar verkligen all tid jag får med mina barn. Även om det stundvis har varit jobbigt att gå som timvikarie och från dag till dag inte veta om man ska arbeta, så är det helt underbart att ha så mycket tid med barnen innan de växer upp och man knappt ser röken av dom.
Man får liksom se det positiva i det hela och känna sig glad för det.
 
Idag har jag bokat in en spahelg i Ystad som vi ska på i april med ett par vänner.
Åh, vad jag längtar!! Ska bli så skönt och så mysigt! Sitter och tittar igenom vilka behandlingar man ska välja - skulle vilja ha typ alla!

  
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder från YSB
 
För några år sen överraskade min älskling mig med en tripp hit. Hade ingen aning om var vi skulle, fick instruktioner om vad jag skulle packa ner sen var det bara att sätta sig i bilen och se var resan tog oss. Ser fram emot att få besöka detta underbara ställe igen och bara få koppla av tillsammans med min kärlek och goda vänner!
 
Nu ska jag och Celina på stan och köpa en present till en ny liten prinsessa som kom till världen i helgen.
Stort grattis säger vi till Jessica och Jonathan som blivit föräldrar igen till ytterliggare en prinsessa och till Molly som blivit stolt storasyster!
 


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥